onsdag 24. mars 2010

Enda et sjal

Dette sjalet har vært ferdig en uke, men det tok så veeldig lang tid å få festet trådene. (2 stk!!) Men her er det endelig klart til blogging. Har strikket et par slike i Palett tidligere, dette er strikket i Fantasi fra JârboGarn, mykt og godt.  Holder enda på med et dødskjedelig strikkeprosjekt, men har bestemt meg for at det bare må bli ferdig snart!! Så herved lover jeg at det skal ferdigstilles på bloggen innen fredag!! For nå er jeg veldig gira på SYING. Igår hadde syklubben min invitert Malvik Quiltelag på besøk. Det var en meget hyggelig og inspirerende aften (takk til dere syglade damer!) Så nå ivrer jeg etter å rote i sysakene igjen. Håper bare jeg kommer igang snart!
Ha en hyggelig kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Flittige du!
    Det ble et riktig fint skjerf!

    SvarSlett
  2. Hei.. Nok et fint skjerf :-) Veldig praktisk og fint og behagelig :-)Slike skal jeg strikke flere av jeg også ! Spennende med sying igjen :-)Snakkes !

    SvarSlett