søndag 14. mars 2010

Votter til meg selv

Hei! Her er de nyeste vottene MINE. Syntes det var på tide å strikke noe til meg selv. Mønsteret fant jeg i bladet Familien i høst engang. Har strikket herrestørrelsen i brunt og naturhvitt Falk på pinne nr.3.
Gode votter som matcher den brune dunjakken min! Her er det enda mye snø og vinter, så jeg får nok bruk for både votter og dunjakke en god stund til.
 Minstejenta var superfornøyd med å få fotografjobben idag! Hun hjelper gjerne til flere ganger, sa hun. Har enda noen kjedelige strikkeprosjekt på pinnene, så det går litt tregt for tiden, men håper jeg blir ferdig snart.
Berit

3 kommentarer:

  1. Så fine vottene er, passer så fint til jakka di, og kjekt at noe av det man lager kan gå til en selv :-) Ser ut som man får bruk for både votter og dynejakke enda ei god stund, for snøen laver jo ned som bare det,,tror ikke våren kommer ennå :-(Men håper det snur snart :-) Ha ei fin uke, så treffes vi en dag denne uka...(jeg er opptatt tirs og ons...)

    SvarSlett
  2. Anonym22:30

    Hei.Kjempe fine votter og bilder.Ta kan dere både strikke og fotografere.Ha en kjempe fin uke videre.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett
  3. Desse vottane var kjempefine! Stilige fargar, og litt anna mønter enn "standard" selbuvott:)

    SvarSlett