mandag 6. september 2010

Julegavealong - September









Hupps!
Jeg glemte nesten  å legge ut september-julegaven, men her er den. Denne gangen har jeg sydd en løper fra Anna-Ka. Mønsteret var enkelt og jeg fikk rotet/ryddet i restekurven min. Har forminsket mønsteret litt, for at størrelsen skulle passe meg bedre.

Ifølge mønsteret skal det være to fargede stoff i midten av blomstene, men man må jo ikke følge et mønster helt slavisk. Skal prøve med noe farger før jeg endelig bestemmer meg.
Ha ei kreativ uke alle sammen!
Berit

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for sist :-) Koselig, som alltid !! Fikk jo se dukene live; de ble kjempefine :-))Du er så dyktig. Blir så imponert over alt det fine du lager, og inspirert, ikke minst... Log- cabin- duken ble også flott; skikkelig pirk- arbeid, men så nøye og flink som du er, så går det som en lek :-)) Jeg syr på lappverksduken min jeg, hehe, jeg skal ro meg i land ! Snakkes :-)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempeflott med de blomstene der. Fint at man kan tilpasse mønstrene etter eget hode. Ha en riktig god helg!

    SvarSlett