fredag 1. oktober 2010

Julegavealong - Oktober


Etter en opprydning i garnlagrene mine fant jeg en pose med svart og hvitt pt 5 Sport. Husker ikke hva jeg egentlig skulle bruke dette garnet til, men nå er noe av det blitt votter. Mønsteret er tradisjonell norsk design og strikket på pinner nr. 3,5.
Garnet var så mykt og godt å strikke av at det kjapt ble 2 par i ca str. 10 år. Pt 5 Sport er et meget godt garn å strikke av - anbefales.
Har planer om å få ferdig flere vottepar før vinteren kommer for fullt.
God helg!

Berit

4 kommentarer:

  1. Flotte votter, Berit !! Skl i gang med litt vottestrikking jeg også... Ha en fin ferie alle sammen :))

    SvarSlett
  2. Ja, jøssess, da "bare" strikker jeg to par jeg...Hmmm, den som kunne strikke du. En sokk tar ca 1 mannsalder her i gårde. Disse vottene var superflotte.
    Ha en trivelig helg.

    SvarSlett
  3. Skikkelig flotte votter,når det strikkes votter her i heimen blir det kun sånne enkle uten mønster:) Helt nydelige løpere,virkelig flotte:))

    SvarSlett
  4. Nå fikk jeg lyst å strikke ferdig vottene jeg ikke strikket ferdig ifjor :o) Kjempefine votter!

    SvarSlett