onsdag 1. juni 2011

Oppmuntringsløper + Belønning

Her har det vært mye surt, grått og trist regnvær i det siste, så denne lille oppmuntringsløperen har fått lette rosa og lilla farger. Ja, den har tilogmed fått blonder. Litt morsomt egentlig, for jeg er hverken særlig rosalilla eller blondete av meg.
Løperen ble da ganske så søt og yndig, men jeg vet ikke hvor jeg skal ha den ennå,....eller om jeg i det hele tattskal ha den selv. Får tenke på saken.
Men uansett, en ferdig løper kvalifiserer jo til belønning. Så idag har jeg belønnet meg selv:
Denne adventskalenderen fant jeg på opphørssalg påTil Glede på Heimdal. Riktig så fin med mange småskuffer til å ha sysaker og sysmåtteri i. Praktisk og fortjent.


Og så måtte jeg jo ha litt sysaker da. Dette kjøpte jeg på opphørssalg på Syskrinet .
Noen stoffbiter og maskinquiltetråd + spoler er jo kjekt å ha.
Nesten så jeg håper på mer regnvær til tross for at det er den 1.juni idag. Regnvær = Syvær.
Hilsen Belønnede Berit :)


4 kommentarer:

  1. Så masse lekkert :)

    Hei forresten - og takk for bloggbesøk!! Nå legger jeg meg til hos deg og, og så snakkes vi snart :)

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint. Likt veldig godt løperne din, du finner nok en fin plass til den.
    Wow for en flott adventskalender - en slik har jeg aldri sett, kjempe stilig.
    Moro med stoff og tråd på billigsalg :0)

    SvarSlett
  3. St....., (bruker ikke vanligvis kraftuttrykk, men her var det nesten nødvendig...) for en flott kommode til å ha småsaker. Skulle gjerne hatt en slik en.

    SvarSlett
  4. Den hylleskuffen var kjempefin, Berit !! Praktisk og vel fortjent !! Den blir kjekk å ha småsaker i, og så kan du jo bruke den som julekalender når den tida kommer :-))Løperen ble også veeeldig fin !!Nå fikk jeg lyst til å ferdigstille min; den er jo så å si likedan, men i andre farger. Ble fint med de hjertene i endene :-) Ha en fin kveld og kos deg i helga, så snakkes vi onsdag !! :-)))

    SvarSlett