søndag 9. juni 2013

Inspirerende Telefonrabbel !!




***

 Dette rablet jeg da jeg ventet i telefonkø her om dagen. Tegninga ble liggende å slenge og plutselig fikk jeg en idè om å gjøre den om til et syprosjekt. Idèen måtte bare prøves og her er resultatet.
                                                    ***
Motivet ble applikert i glade farger på et stykke dongeri. Kjekt å få brukt opp litt smårester. Ser dere den spesiallagde lukkekanten?

                                                      ***


                                                                             
                                                      ***


 Sydde også en mini-utgave, mens jeg først var igang.


                           (Har skjult et navn i snakkebobla)

                                                      ***



Nok et prosjekt ute av hodet. Da er det bare å begynne på neste idè! Gleder meg!

Berit

4 kommentarer:

  1. Detta är ju så kul! Plötsligt får man en ide´ som man "bara måste" pröva. Och den glädjen som man känner när arbetet har växt från tanke till verklighet är härlig, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så kreativt! Fint å få snudd noe negativt (å vente i en irriterende tlf.kø) til noe positivt!! Flotte, friske farger! Nydelig arbeid! Ha en fin kveld videre, og fin uke fra i morgen!

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder du har laget :-) Nydelige friske farger og søte fugler, og dongeri er jo alltid så flott å bruke :-) Takk for hyggelig kommentar på mine kort!

    SvarSlett
  4. Inger Nabo23:33

    Stiiilig! Du e flink! :-)

    SvarSlett