søndag 8. mars 2015

Julegavestrikking??



Jeg har stadig mål om at garnlageret skal minke, og nå har jeg tatt for meg posen med babygarn. Der fant jeg garn etter prosjekter til mors lille gutt på snart 20 år!! Hmmm.
Jeg plukket ut noen nøster i blått og lysegrått, og siden alle nøstene var fra ulike fargeparti, måtte det bli striper - Da blir fargeforskjellen minst synlig.



Enkel genser med raglanfelling, strikket i babyull på p 2,5 og 3.




Denne ble størrelse ca. 4 år og ender nok opp som julegave.


Berit


2 kommentarer:

  1. Smart å strikke striper når du har ulike nøster. En fin, tynn og god bruksgenser, som blir en fin gave under treet :)

    SvarSlett
  2. Så søt liten genser med friske farger, Berit :-) Du er flink å starte tidlig med julegavene, har mye å lære der jeg ja... ;-)

    SvarSlett