torsdag 21. mai 2015

Dårlig timing!

Tidlig i Januar kom yngstedattera med en bestilling på ny lue. Hun hadde valgt både farge og mønster så alt var egentlig klart, men av en eller annen grunn havnet bestillingen stadig lengre ned på lista mi . - Og da den endelig sto for tur var lue-sesongen over!!? Helbom. Må vel nevne at jeg bommet på strikkefastheten også. Den første lua strikket jeg i Viking Superwash, men den mente dattera ble litt for stor og vid. Lue nummer 2 strikket jeg i Merinoull fra SandnesGarn og den ble heldigvis godkjent.


     Lue nr.1                                                   Lue nr.2

Selv om jeg hadde litt uheldig timing med lue-bestillinga, får jeg være fornøyd med at luene nå er sjekket ut fra strikkelista mi.


Berit

2 kommentarer:

  1. Anonym22:48

    Nydelige luer. Ingen rekking denne gangen altså.

    SvarSlett
  2. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlett